سید حسن نصرالله: اگر تجاوزات اسرائیل به سوریه ادامه یابد پاسخ در قلب فلسطین اشغالی خواهد بود

دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به بدعهدی آمریکایی‌ها گفت:ا مریکا مجددا ثابت کرده است که فقط به منافع خود در درجه اول و منافع اسرائیل در درجه بعدی می‌اندیشد. وی این سخنان را عصر دیروز به صورت ویدیو کنفرانس در مراسم بزرگداشت شهید «مصطفی بدرالدین» از فرماندهان ارشد حزب‌الله که در حومه جنوبی بیروت برگزار شد، ایراد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: در ابتدا باید مجددا شهادت مصطفی بدر الدین را تسلیت عرض کنم. مصطفی در زمینه جهادی در حزب‌الله مسئولیت‌های اساسی داشت و مسئولیت‌های مهمی را قبول کرد. پس از سال 2000 و تا امروز مسئولیت‌ها بزرگی را پذیرفت به ویژه پس از شهادت عماد مغنیه و مسئولیت پرونده‌های حساس یا جبهه‌های حساسی را متقبل شد که اول آنها جبهه جنگ با دشمن اسرائیلی بود.
وی افزود: سید مصطفی با فرماندهی‌اش در مقابله با شبکه‌های امنیتی اسرائیل پیروز و سربلند خارج شد و در پرونده آزادسازی اسیران و بازداشت شدگان و رویارویی امنیتی با شبکه‌های تکفیری موفق ظاهر گردید.
نصرالله بیان کرد: حضور سید مصطفی در همه عرصه‌ها با پیروزی همراه بود. امروز ارتش سوریه آخرین نبرد را در القدام و الحجر الاسود می‌کند و در آستانه پاکسازی کامل دمشق و حومه دمشق از این گروههاست.


وی افزود: آمریکا مجددا ثابت کرده است که فقط به منافع خود در درجه اول و منافع اسرائیل در درجه بعدی می‌اندیشد. آمریکا به قوانین بین‌المللی و جامعه بین‌المللی وقعی نمی‌نهد و حتی تصمیماتی که خود اتخاذ کرده را ارج نمی‌نهد. هر توافقی برای دولت‌های متوالی آمریکا بی‌ارزش است و آنها امروز به رهبر کره شمالی می‌خندند. پس از همه تجربه‌ها با آمریکا اعتماد کردن به آنها حماقت است. آمریکا منافع متحدان خود را نیز مورد بی‌اعتنایی قرار می‌دهد و انتظار داریم که منافع کشورهای عربی را مورد توجه قرار دهد؟
وی سپس افزود: اگر تجاوز اسرائیل به سوریه ادامه یابد پاسخ، این بار در قلب فلسطین اشغالی خواهد بود نه جولان.
سایر اخبار این روزنامه
عضو اتاق بازرگانی ایران: قرارداد با خودروسازان اروپایی پا برجاست فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس سید حسن نصرالله: اگر تجاوزات اسرائیل به سوریه ادامه یابد پاسخ در قلب فلسطین اشغالی خواهد بود به کجا چنین شتابان؟ توئیت دکتر ظریف از قتل عام دیروز فلسطینی‌ها: روز بسیار شرم آوری است پاسخ دولت به انتقاد برخی شخصیت‌ها از برجام: آنها که باید عذرخواه ملت باشند به دستاوردهای ملی می‌تازند رئیس جمهور در تماس تلفنی نخست‌وزیر بریتانیا: حفظ برجام بدون آمریکا امکان پذیر، اما بدون تامین منافع ایران غیرممکن است دکتر ظریف در پایان مذاکره با مقامات چین و روسیه مطرح کرد 1+4 به زودی تضمین منافع ایران ذیل برجام را مشخص می‌کند در دیدار با رئیس جمهوری روسیه آمانو: ایران هرگز برجام را نقض نکرده است افتتاح بزرگترین کارخانه تولیدکیسه خون خاورمیانه در ایران وزیر بهداشت: راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه در ایران از دستاوردهای برجام است فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس فاجعه بزرگ قتل عام مردم فلسطین در روز « نکبت» و انتقال سفارت آمریکا به قدس